Odată cu lansarea noii oferte de servicii MP IFMA, am pus bazele unui sistem rapid de comunicare cu absolut toți clienții noștri. Ne dorim să răspundem întotdeauna rapid și cu soluții eficiente, pentru absolut toate echipamentele pe care le monitorizăm.
Atât la numărul de telefon 031 9007 cât și direct la tehnicienii noștri, prin sistemul Sigma 4 Lifts. Care sunt mai exact motivele pentru care ne dorim să fi
m non-stop în contact cu toți clienții noștri și ce avantaje reies din această apropiere fructuoasă, află chiar din rândurile acestui articol.
Monitorizare mai eficientă
De aproximativ 60 de ani, MP IFMA înseamnă excelentă prin inovație. Întodeauna ne-am dorit să venim cu cele mai bune servicii, astfel încât clienții noștri să se simtă permanent în siguranță. Noua ofertă de servicii aduce după sine un întreg pachet de servicii de monitorizare în timp real, pentru un răspuns mult mai rapid la nevoile clienților noștri.
Atât Dispeceratul Național MP IFMA, cât și sistemul inteligent de întreținere de la distanță Sigma 4 Lifts înseamnă o monitorizare 24 / 24 h, 7 zile din 7, pentru îmbunătățirea duratei de viată a ascensoarelor și pentru intervenția promptă a echipelor noastre, acolo unde este nevoie.
Ajutor și asistență persoanelor blocate
Prin apelarea numărului de telefon 031 9007, persoanele blocate în ascensoare pot intra oricând în contact cu echipa noastră de la call-center. Colegii noștri vor asigura asistență imediată pentru persoanele blocate în lift, indiferent de zi, indiferent de oră. Mai mult decât atât, în funcție de urgențele primite, vor fi imediat alocate resursele disponibile, pe principiul cea mai apropiată echipă de intervenție care participă la acel eveniment.
Prin cele 2 pachete pe care le punem la dispoziție, odată cu lansarea noii oferte de servicii, asigurăm intervenția pentru persoanele blocate în cabină în maxim 60/30 de minute.
Reducerea timpilor de intervenție prin tele-mentenanță
Suntem pregătiți să le oferim clienților noștri servicii rapide de monitorizare și întreținere de la distanță, prin conectarea ascensoarelor MP IFMA (ascensoare pentru spitale, ascensoare pentru persoane, ascensoare de marfă etc) la o platformă inteligentă: Sigma 4 Lifts. Tele-mentenanță înseamnă reducerea perioadei de așteptare, creșterea securității și a calității operaționale, diagnosticarea mult mai exactă a numărului de conectări (trafic).
Mai mult decât atât, prin introducerea sistemului de întreținere de la distanță Sigma 4 Lifts, ne dorim ca fiecare ascensor MP IFMA să se bucure de o durată de viață mai mare, oferind confort sporit pentru fiecare pasager în parte.
Am lansat noua ofertă MP IFMA din dorința de a oferi în permanență servicii mai bune tuturor clienților noștri, indiferent de tipul de ascensor ales, indiferent de problema pe care o întâmpină. De aceea, tehnologizarea comunicării joacă un rol important în eficientizarea întregului proces de mentenanță, prin monitorizare eficientă 24/24, asistență în timp real și reducere a timpilor de intervenție, prin monitorizare și intervenție de la distanță.
Astfel, ascensoarele MP IFMA asigură acum un confort sporit și o durată de viață mai mare, indiferent de tipul de produs pe care clienții noștri îl au în clădirea lor: ascensoare pentru spitale, ascensoare de marfă, ascensoare pentru clădiri de birouri etc