Plătiți numai pentru serviciile pe care le utilizați
Ne adaptăm nevoilor dumneavoastră
NOUL CONTRACT OK
pentru întreținerea ascensorului sau a scării rulante
SERVICIU PRIETENOS
- Relație de încredere.
- Anticiparea problemelor.
- Soluționare rapidă.
- Îndeplinire eficientă a angajamentelor.
SERVICIU TRANSPARENT
- Claritatea contractului dumneavoastră.
- Alegeți serviciile de care aveți nevoie.
- Plătiți numai pentru ceea ce utilizați.
- Aveți la dispoziția dumneavoastră informații veridice despre starea ascensorului și calitatea funcționării acestuia.
SERVICIU DESCHIS
- Programe de întreținere personalizate.
- Servicii în funcție de nevoile dumneavoastră.
- Contract de întreținere personalizată în funcție de utilizarea instalației dumneavoastră.
SERVICIU DIGITAL
- Îmbunătățește eficiența.
- Crește disponibilitatea și controlul utilizării ascensorului.
- Control, întreținere și monitorizare de la distanță.
SERVICIU MULTIMARCĂ
- Efectuăm întreținerea ascensorului dumneavoastră cu garanție de service indiferent de marcă.
SERVICE 24 DE ORE/CONTROL LA DISTANȚĂ
- Vă punem la dispoziție un serviciu de asistență tehnică telefonică.
- Dacă panoul dumneavoastră de comandă permite acest lucru, efectuăm întreținerea preventivă a ascensorului prin control la distanță.
NOUL CONTRACT OK:
Ne adaptăm nevoilor dumneavoastră
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
SERVICII DE BAZĂ INCLUSE
Inspecții preventive de întreținere
Service reparații defecțiuni
Serviciu non-stop de salvare a persoanelor
Asistență în cadrul inspecțiilor periodice ale organismelor de control autorizate
ALEGEȚI TIPUL DE ÎNTREȚINERE PREVENTIVĂ DE CARE AVEȚI NEVOIE
Între 3 și 12 inspecții pe an
Pentru respectarea reglementărilor
Pentru extindere în funcție de nevoile dumneavoastră
ALEGEȚI NIVELUL DE SERVICE DORIT PENTRU REPARAREA DEFECȚIUNILOR
Asistență tehnică de luni până vineri
Asistență tehnică de luni până duminică
Asistență preferențială a defecțiunilor în 2h
Asistență tehnică a defecțiunilor 365
Asistență defecțiuni 24h
EVITAȚI SURPRIZELE DE PE FACTURA REPARAȚIILOR
Alegeți tipul de piese de schimb pe care doriți să le includeți în contract:
Materiale utilizate în mod obișnuit
Piese mari
Piese complete
INCLUDEȚI ȘI ALTE ACCESORII
Instalarea iluminatului eco-eficient cu LED-uri
Verificări de întreținere adaptate programului dumneavoastră și care nu vă întrerupe activitatea
Serviciu de curățenie a cabinei panoramice
Recuperarea obiectelor din fundătura puțului
Raport anual al stării dispozitivului
Extinderea la 7 ani de garanție
Aplicația MP MyLIFT pentru a accesa informațiile despre cele mai recente revizii și documentele contractuale și de facturare ale ascensorului dumneavoastră.
SERVICIU TELEFONIC DE SALVARE PENTRU PERSOANELE BLOCATE
Vă oferim diferite posibilități de respectare a standardului EN81/28 pentru comunicarea cu exteriorul cabinei în caz de blocare.
Reînnoiți dispozitivul 2G și evitați pana de curent digital, astfel încât să nu rămâneți fără serviciu în caz de blocare.
ASCENSOR CONECTAT
Acest kit permite transformarea ascensorului într-un dispozitiv conectat pentru a comunica cu exteriorul în cazul persoanelor blocate în cabină.
Precum și posibilitatea de a monitoriza posibilele incidente și utilizări ale dispozitivului.
MP CALLMYLIFT este o aplicație care vă permite să chemați ascensorul și să precizați destinația fără a apăsa butoanele.
-
-
SERVICII DE BAZĂ INCLUSE
Inspecții preventive de întreținere
Service reparații defecțiuni
Serviciu non-stop de salvare a persoanelor
Asistență în cadrul inspecțiilor periodice ale organismelor de control autorizate
-
-
ALEGEȚI TIPUL DE ÎNTREȚINERE PREVENTIVĂ DE CARE AVEȚI NEVOIE
Între 3 și 12 inspecții pe an
Pentru respectarea reglementărilor
Pentru extindere în funcție de nevoile dumneavoastră
-
-
ALEGEȚI NIVELUL DE SERVICE DORIT PENTRU REPARAREA DEFECȚIUNILOR
Asistență tehnică de luni până vineri
Asistență tehnică de luni până duminică
Asistență preferențială a defecțiunilor în 2h
Asistență tehnică a defecțiunilor 365
Asistență defecțiuni 24h
-
-
EVITAȚI SURPRIZELE DE PE FACTURA REPARAȚIILOR
Alegeți tipul de piese de schimb pe care doriți să le includeți în contract:
Materiale utilizate în mod obișnuit
Piese mari
Piese complete
-
-
INCLUDEȚI ȘI ALTE ACCESORII
Instalarea iluminatului eco-eficient cu LED-uri
Verificări de întreținere adaptate programului dumneavoastră și care nu vă întrerupe activitatea
Serviciu de curățenie a cabinei panoramice
Recuperarea obiectelor din fundătura puțului
Raport anual al stării dispozitivului
Extinderea la 7 ani de garanție
Aplicația MP MyLIFT pentru a accesa informațiile despre cele mai recente revizii și documentele contractuale și de facturare ale ascensorului dumneavoastră.
-
-
SERVICIU TELEFONIC DE SALVARE PENTRU PERSOANELE BLOCATE
Vă oferim diferite posibilități de respectare a standardului EN81/28 pentru comunicarea cu exteriorul cabinei în caz de blocare.
Reînnoiți dispozitivul 2G și evitați pana de curent digital, astfel încât să nu rămâneți fără serviciu în caz de blocare.
-
-
ASCENSOR CONECTAT
Acest kit permite transformarea ascensorului într-un dispozitiv conectat pentru a comunica cu exteriorul în cazul persoanelor blocate în cabină.
Precum și posibilitatea de a monitoriza posibilele incidente și utilizări ale dispozitivului.
MP CALLMYLIFT este o aplicație care vă permite să chemați ascensorul și să precizați destinația fără a apăsa butoanele.
Suntem aici ca să vă ajutăm.
Scrieți-ne sau sunați-ne la +40 21 312 07 01.
Portofoliu de servicii de întreținere
ASCENSOARE
SCĂRI RULANTE ȘI TROTUARE RULANTE
PLATFORME ȘI ASCENSORI PENTRU SCĂR
Mentenanță preventivă conform legislației
Creștem disponibilitatea și viața utilă a instalației.
Mentenanță Corectivă
Reparăm rapid și eficient orice defecțiune a instalației.
Mentenanță Predictivă
De la unitatea de control la distanță a diverselor variabile putem afla și informa despre starea de funcționare a instalației. Prevenim apariția defecțiunilor.
Întreținere Multimarcă
Prioritar este să cunoaștem diferitele manevre ale ascensorului, indiferent de tehnologia dvs.
În laboratoarele noastre dispunem de diferite simulatoare a principalelor manevre ale ascensoarelor de pe piață.
Rețeaua noastră de tehnicieni de întreținere, cu o vastă experiență în toate mărcile, oferă servicii excelente la un preț competitiv.
Modernizarea Ascensorului
Modernizarea parțială a unei instalații mărește durata de viață a ascensorului și crește valoarea clădirii.
Flexibilitatea bugetului și opțiunea modernizării etapizate.
Garanția unui loc de muncă bine făcut și a produs de lungă durată.
Întreținerea Ușilor Automate
Oferim utilizatorilor de uși automate toată experiența în ascensoare din punct de vedere al siguranței,
precum și disponibilitatea noastră.
– UȘI DE GARAJ – UȘI INDUSTRIALE – BARIERE ȘI BORNE – UȘI PIETONALE –
PRESTĂM ALTE SERVICII
- Formare specifică pentru responsabilul instalației.
- Audituri de calitate, siguranță și PRP.
- Programe de control al siguranței.
- Program flexibil.
- Serviciu de asistență tehnică prelungit (24 de ore/365 de zile).
- Asistență tehnică în cadrul inspecțiilor regulamentare (OCA).
Tehnologie „connected lifts”
Crește disponibilitatea și controlul utilizării ascensorului.
Conectivitatea ascensoarelor noastre ne permite să le controlăm în permanență pentru a preveni posibile incidente. Așa sunt mai sigure și operative în permanență.
SIGURANȚA ARE PRIORITATE
Produs proiectat, fabricat și instalat conform standardelor de siguranță internaționale, locale și specifice.
- Întreținere la fața locului și prin monitorizare la distanță. Asigurăm funcționarea corectă a ascensorului 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.
- Siguranță (sau asistență) directă pentru pasageri: comunicare cu utilizatorii cabinei 24 de ore și salvare automată, fără să fie nevoie de alimentare electrică a clădirii.
- Garantăm siguranța ascensorului dvs. de-a lungul timpului prin intermediul unei mentenanțe proiectate special pentru fiecare instalație, în funcție de utilizare și circumstanțe, precum și actualizarea cu noi tehnologii.
Descărcați catalogul nostru de Întreținere a ascensoarelor
Referințe