MP IFMA: Cifra de afaceri din 2023 se va apropia de pragul de 10 milioane euro
Revista Agenda Construcțiilor publică un articol despre MP Ifma.
MP LIFTS / IFMA SA, companie specializata in proiectarea, productia si montajul de ascensoare, trotuare si scari rulante, a incheiat anul 2022 cu o cifra de afaceri de 8,8 milioane de euro. Pentru 2023, Horea Pasc, Country Manager al companiei, estimeaza ca vanzarile totale se vor apropria de pragul de 10 milioane de euro.
„Ne propunem sa ne implicam mai mult in proiecte cu o complexitate ridicata, avand capacitate de a instala multe echipamente intr-un timp scurt nefacand rabat la calitate. Echipa noastra are o vasta expertiza in intretinerea si repararea echipamentelor Multibrand. Ne dorim sa ajungem principalul jucator in solutii de modernizare si sa crestem parcul de ascensoare pentru care asiguram mentenanta”, a precizat managerul MP IFMA.
Printre proiectele majore pentru care compania a livrat ascensoare si scari rulante in ultima perioada se afla si cladirea International Business Center (IBC) Modern, din Bucuresti, unde se afla sediul Bursei de Valori Bucuresti. In cadrul acestui proiect, MP IFMA a inlocuit vechile ascensoare Schindler cu echipamente noi MP fara a bloca activitatea chiriasilor din cladire. De asemenea, in cadrul cladirilor Nordis Mamaia – ansamblu hotelier si rezidential de 5 stele – specialistii companiei au realizat finisajele personalizate ale cabinei ascensorului pe baza design-ului primit de la arhitecti.
Aplicatii pentru ascensoare si acumulatori pentru evacuarea de urgenta
In ceea ce priveste noutatile din portofoliu, MP IFMA a inclus in oferta platforme pentru persoanele cu dizabilitati si sisteme de parcare automate. O alta noutate este aplicatia MP Call My Lift, care permite utilizatorului sa-si cheme ascensorul la etajul dorit de pe telefonul mobil. In plus, aplicatia MP MyLift permite administratorilor de cladiri cu ascensoare intretinute de MP IFMA sa urmareasca in timp real statusul deranjamentelor, istoricul reparatiilor la fiecare echipament, disponibilitatea echipamentelor si eficienta serviciului de intretinere. De asemenea, acestia pot accesa ultimele facturi, datele despre contractul de intretinere si alte documente utile.
„Toate ascensoarele si scarile rulante noi pe care le comercializam sunt conectate si monitorizate in timp real, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an, ceea ce inseamna ca incidentele sunt detectate imediat, iar operatiunile de intretinere si interventiile pentru situatii de urgenta pot fi intreprinse mai rapid. Mai mult, toate ascensoarele noi sunt livrate standard cu sistem de evacuare in caz de urgenta, sistem cu acumulatori ce permite ascensorului sa se deplaseze la etajul cel mai apropiat in cazul unei intreruperi la alimentarea cu energie electrica”, a explicat Horea Pasc.