Vrem sa fim intotdeuna acolo unde clientii nostri au nevoie de noi! De aceea, noul standard de operare MP IFMA isi propune o mai buna apropiere de toti cei care au incredere in serviciile noastre, printr-o adaptare la nevoile acestora, bazata pe:
- Servicii prietenoase;
- Anticiparea problemelor;
- Solutii rapide;
- Implementari efective.
Mai exact, ce inseamna “Noul Standard de Operare MP IFMA”?
1.Serviciu transparent
Ne dorim sa fim aproape de clienti, chiar din primul pas al relatiei noastre de colaborare: SEMNAREA CONTRACTULUI. Unul dintre obiectivele principale ale noului standard de operare pe care l-am lansat, garanteaza o claritate absoluta in contracte pe care le incheiem cu cei care apeleaza la serviciie noastre.
Astfel, ne vom asigura ca fiecare client MP IFMA va intelege foarte bine documentul pe care il semneaza si ca nu va exista absolut niciun fel de clauza-capcana in contractul de service al ascensorului. Mai mult de atat, prin Noul Standard de Operare MP IFMA, ne dorim ca toti clientii nostri sa fie mereu la curent cu starea de functionare a liftului.
2. Serviciu deschis
Indiferent de producatorul ascensorului, serviciile noastre respecta aceleasi standarde, pentru confortul si siguranta tuturor celor care il utilizeaza in fiecare zi. MP IFMA va oferi, pe intrega durata a contractului de service pentru lift, o lista completa de servicii periodice, dintre care putem aminti:
- Lucrari de intretinere a ascensorului, conform normelor prevazute de Noul Standard de Operarare MP IFMA, pentru prevenirea posibilelelor defectiuni aparute si extinderea duratei de viata a intregului sistem;
- Reparatii rapide si eficiente ale oricarei defectiuni aparute in sistemul de functionare a ascensorului, pe intreaga durata a contractului de service lifturi;
- Disponibilitatea 24 / 24 pentru controlul la distanta al ascensorului. Serviciul de monitorizare Sigma 4 Lifts este o solutie de supraveghere de la distanta, gandita pentru a optimiza performanta ascensorului si pentru a reduce astfel timpul de interventie.
Conectarea ascensorului la aceasta platforma online ofera o multime de avantaje:
- Anuntarea automata a echipei de interventie prin SMS, in cazul persoanelor blocate in cabina ascensorului;
- Posibilitatea de comunicare telefonica directa, cu persoanele blocate in cabina ascensorului;
- Costuri de intretinere predictibile, datorita unor informatii mult mai exacte privind numarul de conectari (trafic), sau evenimentele tehnice aparute;
- Stocarea informatiilor privind traficul si eventualele erori aparute in sistemul ascensorului, cu posibilitatea evaluarii ulterioare a acestora;
- Cresterea calitatii si a securitatii operationale.
- Rapoarte tehnice lunare si anuale, ce cuprind: activitatile desfasurate, masurile luate, precum si orice alt material ce poate fi relevant in prezentarea raportului tehnic.
3. Serviciu profesional
Oferim servicii de calitate, conform standardelor in vigoare. De aceea, Noul Standard de Operare MP IFMA asigura o suma de beneficii:
- Functionarea ascensorului de fiecare data cand utilizatorii au nevoie de transport pe verticala;
- Timp redus de interventie si repunere in functiune – in maxim 2 ore;
- Discount integrat de 10% la piese si manopera;
- Servicii asigurate de specialistii din reteaua de sucursale MP IFMA Romania;
- Utilizarea exclusiva a unor piese de schimb omologate;
- Acces la orice piesa din depozitul propriu, in maxim 24 de ore;
Prin lansarea Noului Standard de Operare MP IFMA, ne dorim sa fim mult mai aproape de clientii nostri, de fiecare data cand acestia ne solicita ajutorul. De aceea, noile noastre servicii au la baza doua aspecte importante: digitalizarea intregului proces de monitorizare, precum si eficientizarea vitezei de reactie. Astfel, clientii nostri se vor bucura de mai multa SIGURANTA, mai mult CONFORT, precum si de COSTURI MAI MICI de exploatare, pe termen mediu si lung.