Pentru a intelege mai bine ce pot oferi cele doua pachete de servicii din noua oferta MP IFMA – Pachetul SUPERIOR si Pachetul EXCELENT – iti vom raspunde la cateva intrebari esentiale:
Ce presupune serviciul Sigma 4 Lifts?
Ce presupun serviciile de curatare completa a ascensorului?
Cum functioneaza Dispeceratul National MP IFMA?
Ce inseamna mentenanta periodica preventiva?
Ce cuprind serviciile de interventie?
Daca esti curios sa afli raspunsurile pentru intrebarile de mai sus, astfel incat sa intelegi mai bine ce ofera pachetele noastre de servicii, am pregatit toate informatiile de care ai putea avea nevoie in acest sens.
Ce presupune serviciul Sigma 4 Lifts?
Acest serviciu presupune monitorizarea ascensoarelor MP IFMA de la distanta, pentru o evidenta mult mai clara a starii lor de functionare, dar si pentru o imbunatatire a timpilor de reactie, in cazul unei interventii. Conectarea ascensorului la platforma digitala Sigma 4 Lifts genereaza o lista intreaga de avantaje:
- Comunicare telefonica rapida, chiar din cabina ascensorului;
- Informatii in timp real asupra numarului de conectari ale unui ascensor;
- Cresterea securitatii si a calitatii operationale a ascensorului;
- Reactie mult mai prompta a echipelor de interventie, in cazul in care sunt persoane blocate in ascensor;
- Monitorizarea in timp real a erorilor aparute pe un anumit interval de timp.
Ce presupun serviciile de curatare completa a ascensorului?
Cele doua pachete din noua noastra oferta de servicii – SUPERIOR SI EXCELENT – presupun servicii complete de igienizare a cabinei ascensorului, dupa cum urmeaza:
- Aspirarea pragurilor si curatarea pardoselii;
- Curatarea peretilor si a tavanelor ;
- Utilizarea unor solutii speciale pentru curatarea becurilor din cabina, precum si a butoanelor de pe panoul de comanda;
- Aerisire si odorizare, ca ultima etapa a procesului de igienizare.
Cum functioneaza dispeceratul national MP IFMA?
Am lansat Dispeceratul National MP IFMA din dorinta de a fi non-stop alaturi de clientii nostri, raspunzand astfel mult mai prompt la situatii de urgenta. Acest serviciu functioneaza 24/24, in fiecare zi a anului. Dispecerii vor raspunde la toate solicitarile venite din partea clientilor MP IFMA, solicitari facute fie automat, fie manual, chiar din cabina ascensorului.
Beneficiile infiintarii Dispeceratului National MP IFMA:
- Pastrarea unei linii de comunicare cu persoanele blocate in ascensor, de catre colegii din cadrul Dispeceratului, pana la sosirea echipelor de interventie;
- Deplasare rapida la fata locului a echipelor de interventie, in cazul persoanelor blocate in lift;
- Monitorizarea in permanenta a tuturor evenimentelor preluate de catre colegii nostri, atat din cabina ascensorului, prin My Connect, cat si prin telefon.
Ce inseamna mentenanta periodica preventiva?
Noua oferta de servicii MP IFMA cuprinde si servicii de mentenanta periodica preventiva, care au ca scop monitorizarea mult mai amanuntita a tuturor componentelor sistemului de transport, diminuarea pagubelor si cresterea confortului din timpul calatoriilor.
Asadar, pe langa verificarea consumabilelor, echipele de interventie vor efectua si o verificare completa a tuturor sistemelor de siguranta, aceste verificari desfasurandu-se lunar, conform standardelor de procedura MP IFMA.
Ce cuprind serviciile de interventie?
In functie de pachetul pe care un client MP IFMA il alege din noua noastra oferta de servicii, acesta poate beneficia de:
Interventie 24/7
Interventii ale echipelor tehnice, 24 de ore din 24, in fiecare zi a saptamanii.
Timp de interventie: 1 ora – Pachetul Excelent
Interventii realizate in maximum o ora de la preluarea solicitarii de catre colegii de la Dispeceratul National MP IFMA.
Timp de interventie: 2 ore – Pachetul Superior
Interventii realizate in maximum doua ore de la preluarea solicitarii de catre colegii de la Dispeceratul National MP IFMA.
Interventie in caz de persoana blocata
Garantam un timp de interventie de maximum 30 de minute de la preluarea solicitarii, in cazul unei persoane blocate in ascensor. Aceasta optiune este valabila in urma accesarii pachetului de servicii EXCELENT.
Pentru alte informatii legate de oferta de servicii MP IFMA, cere-ne oricand sfatul la vocea.clientului@mpifma.ro