Ramai alaturi de MP IFMA si in 2021, pentru ca ti-am pregatit o gama mult mai buna de servicii pentru mentenanta, bazate pe comunicare, tehnologii de top si timpi mai buni de raspuns. De ce am facut acest update? Pentru ca tu sa te bucuri de confortul ascensorului tau MP IFMA, dar si de asistenta de top pe care echipele noastre de specialisti ti le pun la dispozitie. Iata mai jos doar cateva puncte din noua noastra oferta de servicii:
Monitorizare de la distanta a ascensorului 24/7
Serviciul Sigma 4 Lifts reprezinta o solutie de monitorizare si intretinere a ascensoarelor MP IFMA de la distanta, conceputa pentru a optimiza viteza de raspuns, in cazul unei interventii tehnice. Conectarea ascensorului la platforma digitala Sigma 4 Lifts ofera o serie de avantaje, pe care suntem bucurosi sa le discutam impreuna chiar acum:
- Anunt rapid prin SMS catre echipele de interventie, in cazul persoanelor blocate in lift;
- Comunicare telefonica rapida, chiar din cabina ascensorului;
- Informatii in timp real asupra numarului de conectari (trafic) ale unui ascensor;
- Stocarea informatiilor legate de trafic si numarul de erori aparute pe un interval de timp;
- Cresterea securitatii si a calitatii operationale, pentru fiecare ascensor MP IFMA.
Servicii complete de curatare a cabinei
Pentru ca fiecare pasager sa se bucure de un confort sporit, atat la urcare, cat si la coborare, serviciile de igienizare vor include:
- Aspirarea pragurilor si curatarea pardoselii;
- Curatarea peretilor si a tavanelor;
- Utilizarea unor solutii speciale de top, pentru stergerea butoanelor si a corpurilor de iluminat;
- Aerisire si odorizare, la finalul procesului de igienizare.
Mentenanta periodica preventiva
Noua noastra oferta de servicii presupune servicii lunare de mentenanta preventiva, conform manualului de intretinere intocmit de producator. Pe langa verificarea consumabilelor, echipele de asistenta tehnica MP IFMA vor asigura o verificare completa a sistemelor de siguranta. Aceste verificari amanuntite, desfasurate lunar conform standardelor de procedura MP IFMA, au rolul de a identifica din timp eventualele defectiuni aparute al nivelul sistemului, in timpul functionarii ascensoarelor.
Dispecerat national MP IFMA
Dispeceratul national MP IFMA functioneaza non-stop, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Colegii nostri preiau toate semnalele de alarma primite de la abonatii MP IFMA, declansate automat sau manual, prin apasarea butonului de alarma din cabina sau prin telefon direct la dispecerat. Acest serviciu de asistenta in timp real asigura urmatoarele avantaje:
- Deplasare la fata locului si interventie rapida a echipelor tehnice, in cazul persoanelor blocate in cabina ascensorului;
- Preluarea rapida a cazurilor urgente, realizarea convorbirilor cu apelantii si chiar asistenta in timp real, pana la sosirea echipelor de interventie;
- Monitorizarea tuturor evenimentelor primite la dispecerat atat prin linia telefonica instalata in cabina, prin My Connect, cat si a celor primite direct prin telefon
Interventie a echipelor MP IFMA
In functie de pachetele alese de clientii nostri, serviciile de interventie cuprind:
Inteventie 24/7
Interventii operative asigurate non-stop, 24 de ore din 24, 7 zile din saptamana.
Timp de interventie 1 ora – Contract Excelent
Interventii operative realizate in maxim 1 ora de la preluarea apelurilor de catre Dispeceratul National MP IFMA.
Timp de interventie 2 ore – Contract Superior
Interventii operative realizate in maxim 2 ore de la prealuarea apelurilor de catre Dispeceratul National MP IFMA.
Interventie in caz de persoana blocata
Prin accesarea pachetului de servicii Excelent, garantam timp de interventie de maxim 30 de minute, in cazul unei persoane blocate in cabina ascensorului.
Suna oricand la Vocea Clientului: 031 229 2299, pentru a afla mai multe informatii despre noua oferta de servicii MP IFMA!